sellhelp.pl

sellhelp.pl – biznes, finanse, e-commerce

Poradniki

Reklama na długopisie

Jak sprawić, by klienci pamiętali o naszej firmie. Ulotki i wizytówki to popularny, ale trzeba przyznać, mało skuteczny sposób. Małą kartkę (wizytówkę) łatwo gdzieś zawieruszyć, a ulotki praktycznie od razu wyrzucane są do kosza.

Przydatne akcesorium

Radą na to jest wręczyć coś przydatnego, jakiś mały gadżet reklamowy, na przykład długopis z nadrukiem. Długopisów nigdy za wiele, zawsze warto mieć jakiś przy sobie, a jeśli w towarzystwie klient wyciągnie z kieszeni kurtki, czy płaszcza właśnie nasz długopis z nadrukiem, możemy liczyć na darmową reklamę. Dlatego właśnie gadżety reklamowe charakteryzują się tak wysoką skutecznością. Są w codziennym użyciu, są zauważalne, nikt ich nie wyrzuca, bo się przydają.

Reklama na długopisie

Owszem, na wizytówce, albo ulotce przekażemy więcej informacji, ale długopis z nadrukiem zaprezentuje nasze logo, nazwę, adres, ewentualnie inne dane kontaktowe. I to w zupełności wystarczy, by inni klienci mogli trafić w nasze progi za sprawą prostego gadżetu reklamowego. W marketing trzeba inwestować, ale trzeba inwestować mądrze. Na gadżetach reklamowych nie tracimy. To renoma firmy i pewny zysk.

www.elektronicznyswiat.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *